Komunikat - dot. wydawania kart wędkarskich na terenie powiatu warszawskiego od 1 lutego 2023 r.

Od 1 lutego 2023 r. zostaje wstrzymana bezpośrednia obsługa mieszkańców w zakresie wydawania kart wędkarskich przez Urząd m.st. Warszawy.

Obecnie dokumenty należy składać w kancelarii Biura Ochrony Środowiska (XIV piętro, pok. 14.09), pl. Bankowy 2 w Warszawie, w Kancelarii Ogólnej Urzędu m.st. Warszaw,  wysłać pocztą na adres: Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa lub przez miejski portal e-usług Moja Warszawa.

Karty wędkarskie będą wydawane w ciągu 1 miesiąca, a w sprawach skomplikowanych w ciągu 2 miesięcy – zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego. W przypadku uzupełnień termin może ulec wydłużeniu.

Powyższe informacje zostały umieszczone na stronie: https://warszawa19115.pl/-/wydawanie-kart-wedkarskich do której prowadzi odnośnik znajdujący się na stronie internetowej www.ompzw.pl

W przypadku wprowadzenia kolejnych zmian dot. obsługi wydawania kart wędkarskich, będziemy informować Państwa na bieżąco.